


Vrácení a Reklamace
Odstoupení od smlouvy
Pokud jste spotřebitel, máte zpravidla právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku.
Od smlouvy můžete odstoupit zasláním prohlášení o odstoupení od smlouvy, například prostřednictvím e-mailu na adresu: info@tiles.com.pl
Vrácenou věc nám zašlete neprodleně na adresu: Tiles Sp. z o.o., ul. Gdańska 2, 83-021 Bystra (Pomorskie), ale nejpozději do 14 dnů od dne, kdy jste odstoupili od smlouvy.
Od smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů.
Čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná:
- u smlouvy, ve které vydáváme věc a jsme povinni přenést její vlastnictví – od převzetí věci do držení Vámi nebo třetí osobou, kterou určíte, jinou než dopravcem,
- u digitálního obsahu – od dne uzavření smlouvy.
Pro dodržení lhůty stačí odeslat prohlášení před jejím uplynutím.
Platby, které jste provedli, včetně nákladů na doručení zboží podle podmínek uvedených v pravidlech, Vám vrátíme neprodleně, ale nejpozději do 14 dnů od dne, kdy obdržíme Vaše prohlášení o odstoupení od smlouvy.
Vrácení platby můžeme zadržet až do doby, kdy obdržíme věc zpět nebo kdy nám poskytnete důkaz o jejím odeslání, podle toho, co nastane dříve.
Nezapomeňte, že právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se nevztahuje na spotřebitele v případě smlouvy:
- u které je předmětem plnění věc, která není prefabrikovaná, vyrobená podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb,
- u které je předmětem plnění věc podléhající rychlému zkáze nebo má krátkou dobu použitelnosti,
- u které je předmětem plnění věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po doručení,
- u které je předmětem plnění zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen po doručení,
- pro dodávání digitálního obsahu, který není uložen na materiálním médiu, pokud plnění začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a po informování spotřebitele podnikatelem o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.
Podrobné informace o odstoupení od smlouvy najdete v našich Obchodních podmínkách.
Reklamace
Pokud se zakoupené zboží u nás ukáže jako vadné, máte právo ho reklamovat na základě záruky. Reklamaci je nejlepší podat na e-mailovou adresu: info@tiles.com.pl nebo poštou na adresu ul. Kartuska 214/0.16, 80-122 Gdańsk.
Pokud nejste spotřebitel, odpovídáme vůči Vám pouze do výše Vámi zadané objednávky, a to do jednoho roku od vydání zboží. Následující ustanovení platí pro spotřebitele.
Reklamované zboží je třeba zaslat na adresu: Tiles Sp. z o.o., ul. Gdańska 2, 83-021 Bystra (Pomorskie).
V případě vady můžete požadovat:
- výměnu věci za bezvadnou,
- odstranění vady,
nebo učinit prohlášení o:
- snížení ceny,
- odstoupení od smlouvy – v případě podstatné vady.
Za vady zjištěné do dvou let od dne vydání věci odpovídáme vůči Vám.
Reklamaci můžete podat do jednoho roku od zjištění vady, ale lhůta pro podání reklamace nesmí skončit před uplynutím doby odpovědnosti prodávajícího.
Vaše reklamace bude vyřízena (bude na ni reagováno) do 14 dnů od obdržení Vašeho reklamního oznámení.
Další informace o reklamacích naleznete v našich Obchodních podmínkách.